laatste oranje wedsctrijd voor ons in Nederland - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van fam. Rudde - WaarBenJij.nu laatste oranje wedsctrijd voor ons in Nederland - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van fam. Rudde - WaarBenJij.nu

laatste oranje wedsctrijd voor ons in Nederland

Blijf op de hoogte en volg fam.

29 Juni 2014 | Nederland, Nijverdal

Vanavond heeft iedereen met spanning naar Nederland - Mexico gekeken. Teyn lag languit op de grond, de rest van de familie zat bij ons op de bank in afwachting op de goal van Oranje.. Om eerlijk te zijn was ik toch wel een beetje bang dat ze het niet zouden redden.. Maar gelukkig in de slotfase wisten ze dan toch te WINNEN!!!!
Wat heerlijk dat de spanning dan gelijk weg is..
De volgende wedstrijd van Oranje kijken we in Beijing en dat is toch wel een gek gevoel, zo ver van huis in een ander land, ver weg van de oranjekoorts.. Dat wordt voor ons om ½4 uur uit bed om de wedstrijd te bekijken.
Nu begint de andere spanning te komen, nog 4 nachten in ons eigen bed en dan begint het avontuur..
Yorn hoeft morgen alleen nog maar de boeken in te leveren. Teyn is bezig met de laatste voorbereidingen voor de eindmusical en Syl is gelukkig dat hij z'n laatste rekenblad heeft ingeleverd bij de juf.
De volgende keer dat we weer schrijven zijn we onderweg naar het land van de rijstvelden, de hutongs en het overweldigende cultuur en geschiedenis van China.

  • 30 Juni 2014 - 07:11

    Olav Rudde:

    Beste familie,

    Vind eigenlijk nu Nederland door is naar de 1/4 finale dat jullie de reis moeten verzetten :) maar dat ter zake. Nog even de spanning wegzetten en dan heerlijk een belevenis tegemoet.
    Veel plezier en vooral goede reis en terug komst.
    Groetjes van ons allemaal en niet vergeten je reis blog regelmatig aan te vullen.


  • 30 Juni 2014 - 16:40

    Fam Poffers:

    Lieve luitjes.

    We wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe. Heerlijk genieten en veel bekijken.
    We zullen jullie blogs op vakantie in de gaten houden.

    Knufs ons

  • 01 Juli 2014 - 17:37

    Ellen Kroese:

    Heel veel plezier en een fijne reis toegewenst. Wij kijken uit naar de reisverslagen.
    Kunnen we lekker met jullie mee genieten.

    Liefs Ellen, Amber en Esmee XXX

  • 01 Juli 2014 - 21:38

    Inge Wijnen:

    Beste Ruddetjes,

    ik wil jullie bij deze een hele fijne vakantie toewensen. Samen heerlijk genieten van deze prachtige reis. Ben dan ook erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Pas goed op elkaar en graag heelhuids thuis komen. :-)

    Groetjes Inge XXX

  • 04 Juli 2014 - 14:53

    Hennie En Ineke:

    hey globetrotters, hebben jullie nog wat kunnen slapen? jullie zullen nu wel aangekomen zijn, ik hoop dat het meegevallen is. nou de huldiging was GELUKKIG alleen maar koffie met gebak en geen geteut over bla bla bla, k,heb een mooie bloembak gekregen en een etensbon voor de stadsboerderij in rijssen, komt goed uit, had ik ook nog een van, dat word dan lekker smullen, good goan en genieten, wens de fam. MAN ook een fijne reis toe en knuppels o sorry knuffels van ons. pas goed op elkaar. love love love.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

fam.

Elroy en Cindy: Dit jaar gaan we een bijzondere reis maken met ons gezin. We mogen het mooie en bijzondere China ontdekken. Het is voor ons een reis wat al langere tijd op onze lijst staat en nu gaan we deze reis maken. Wij hopen onze jongens iets unieks mee te geven en dat de wereld buiten Nederland en Europa niet ophoudt en dat andere werelddelen met z'n culturen veel te bieden hebben. Dit is een mooie belevenis en ervaring om mee te nemen. Teyn: heel erg gaaf dat ik naar China mag met mijn ouders en Yorn en Syl ik kijk al sinds... ik weet niet wanneer maar wel sinds lang geleden kijk ik er al naar uit. ik ben wel voorbereidt want ik eet veel aparte dingen daar hou ik van en ik heb een spreekbeurt erover gedaan en nog bezig met een werkstuk. Syl: ik vind het wel raar dat ik opeens naar China ga want ik ben nog nooit in China geweest. en ik vind het wel spannend dat ik in een vliegtuig ga. wat ik heel graag wil doen in Hongkong is het pad van de 1000 boedha's. Yorn: Ik heb erg zin in de reis naar China ik heb al een keer eerder gevlogen maar dat was niet zo ver dus ik vind het wel een beetje spannend. ik ga proberen veel nieuwe dingen te leren over de Chinese cultuur, gebruiken en verschillende gerechten.

Actief sinds 06 Juni 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 16597

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 09 Augustus 2019

Ireland

03 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Viva la France

03 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

China

Landen bezocht: