Ireland - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van fam. Rudde - WaarBenJij.nu Ireland - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van fam. Rudde - WaarBenJij.nu

Ireland

Blijf op de hoogte en volg fam.

12 Juli 2019 | Nederland, Nijverdal

Vandaag hopen wij onze route door Ierland rond te krijgen. Wat een klus om uit zoveel moois een route te selecteren.
Overal waar je kijkt is het mooi en we zijn er nu achter dan 2,5 week in Ierland zeker te kort is.
Dus we weten nu ook dat we in de toekomst dit mooie land, zeker nog een keer gaan ontdekken.

Het is dit keer voor het eerst dat wij niet als gezin samen op vakantie gaan. Yorn heeft besloten om dit jaar thuis te blijven om ons fort te verdedigen.
Maar we hebben een leuke en lieve vervangster voor Yorn en dat is Romée.
voor de mensen dit het nog niet weten, Romée is de vriendin van Teyn.
Dit is voor mij wel een keer prettig, wat meer vrouwelijke input tijdens de vakantie ;))

  • 12 Juli 2019 - 11:50

    Manon Hoogenkamp:

    Wat leuk om te lezen dat jullie naar Ierland gaan. En het zal er vast heel mooi zijn. Geniet maar lekker met zijn allen en we kijken uit naar jullie mooie foto's en reisverslagen.

    Liefs de Hoogenkampies

  • 12 Juli 2019 - 13:46

    Sandra Poffers :

    Hé lieve mensen,
    Ik ben zo benieuwd of jullie ook van dit prachtige land gaan houden ! Veel plezier samen, en leuk om jullie te volgen !! Liefs Jan en Sandra xxx

  • 21 Juli 2019 - 18:58

    Martijn En Erica:

    Hallo Cindy, Elroy, Teyn, Syl en Romée,
    Heel veel plezier in Ierland! Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Geniet ervan.
    Liefs van Martijn, Erica, Merle en Iwan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

fam.

Elroy en Cindy: Dit jaar gaan we een bijzondere reis maken met ons gezin. We mogen het mooie en bijzondere China ontdekken. Het is voor ons een reis wat al langere tijd op onze lijst staat en nu gaan we deze reis maken. Wij hopen onze jongens iets unieks mee te geven en dat de wereld buiten Nederland en Europa niet ophoudt en dat andere werelddelen met z'n culturen veel te bieden hebben. Dit is een mooie belevenis en ervaring om mee te nemen. Teyn: heel erg gaaf dat ik naar China mag met mijn ouders en Yorn en Syl ik kijk al sinds... ik weet niet wanneer maar wel sinds lang geleden kijk ik er al naar uit. ik ben wel voorbereidt want ik eet veel aparte dingen daar hou ik van en ik heb een spreekbeurt erover gedaan en nog bezig met een werkstuk. Syl: ik vind het wel raar dat ik opeens naar China ga want ik ben nog nooit in China geweest. en ik vind het wel spannend dat ik in een vliegtuig ga. wat ik heel graag wil doen in Hongkong is het pad van de 1000 boedha's. Yorn: Ik heb erg zin in de reis naar China ik heb al een keer eerder gevlogen maar dat was niet zo ver dus ik vind het wel een beetje spannend. ik ga proberen veel nieuwe dingen te leren over de Chinese cultuur, gebruiken en verschillende gerechten.

Actief sinds 06 Juni 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 16634

Voorgaande reizen:

22 Juli 2019 - 09 Augustus 2019

Ireland

03 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Viva la France

03 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

China

Landen bezocht: